Sent...

... blev det igår.

Eller... sent och sent... jag kom ju faktiskt i säng vid 01.30-tiden och det är ju inte sååååå sent... men fan jag börjar väl bli gammal eller nåt för jag känner av när jag går upp på morgonen att jag laggt mig lite senare än vanligt en dag... någonting som bara kom som en överaskning från ingenstans en dag... jag kommer ihåg när jag kunde lägga mig en timme innan jag skulle gå upp och det inte var några som helst problem... så är det inte längre... nu verkar det som om jag behöver sova ett visst antal timmar varje natt för att kunna fungera normalt.

Kanske är det som så att det är våra lååååånga dagar ute i den friska luften som tar på krafterna?

Kommentarer :

#1: cecilia

tja de är en sak som vi har svårt att erkänna o de är ju att vi har ju faktiskt blivit äldre.. tänk dej då jag varit på tex. på sjukhus o tänkt tanken tja flera gånger.. har de inte läkare o inte ungdommar som jobbar här.. tja du hajar läget..hi hiii

kärlek..kram.. Cecilia

skriven
#2: peter

Jag förstår L... visst blir man förvånad?



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :