Vill inte...

... gå på yogan.

Det är precis som vanligt... möjligtvis lite svårare eftersom det var ett tag sedan jag var på ett yogapass nu... så "vill inte" ådran drar och sliter i mig... men jag har bestämt mig... vi har en "gå till bankenåfixagrejersomviintehinnerdag" idag och ska inte åka till stranden föränn till lunch... det är för tillfället en väldigt blåsig och regnskurig dag så jag tror inte att det är sååååå många som kommar att märka att vi kommer ner till Tylösand lite senare idag... vi får väl ta det som en kompensation för alla övertidstimmar vi lagt där nere de senaste veckorna.

Så jag som inte behövde gå till banken bestämde mig igår för ett yogapass... och hela mitt väsen skriker åt mig att låta bli... jag vill fan inte... jag är stel... trött... ont överallt... ja jag har inga som helst problem med att hitta anledningar för att jag inte kan gå just idag... och oistället kan ta det passet... sen... för jag ska bara... imorgon...

men nä... bästa sättet är att bara göra det... inte tänka... just do it.

                                                       
                                                             hitta lugnet i mig själv på yogan.

Kommentarer :

#1: Elvira

Duktigaste du!!



kram kram

skriven
#2: peter

Tack... å vad bra det blev L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :