För fan i helvete...

... svara då!!!!

Jag kan ju inte göra som förr i tiden då man bara kunde komma bort till fängelset och de var tvugna att ta emot mig... kommer ihåg en gång när jag hade fått en månad för att jag körde bil på fyllan... då var det helt fullt när jag kom dit så jag fick sova första natten i duschrummet... det var en öppen anstalt och jag jag minns min äldsta dotters kommentar när hon kom dit på besök...

-"men detta är ju ett dagis för vuxna!"

... och sååååå rätt hon hade... ja herregud.

Men nu är det andra tider... jag kör inte längre bil på fyllan... sysslar överhuvudtaget inte med någon form av aktiviteter som kan ge mig ett fängelsestraff... det är väl ändå fan att det nu visar sig att det verkar kunna straffa sig...

... hallå hallå... släpp in mig... jag vill komma in på fängelset...

Kommentarer :

#1: Carina

....för fan i helve....men Peter!!? Vart tog ödmjukheten vägen....?



kram på dej;)

skriven
#2: peter

Du har så rätt så rätt... det tjänar ingenting till att hetsa upp mig... ingenting blir ju bättre av det... tack för att du puttar mig i rätt riktining igen L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :