Hippihopp...

... rätt ner i plurret.

Jo minsann... jag kastade mig med dödsförakt rakt in i de blå böljorna... helt frivilligt... kan väl erkänna att jag fick lite draghjälp eftersom Janne tog några bestämda kliv i riktning mot vattnet iklädd badbrallor... så jag hann inte tänka mycket mer än att hinna före honom ner till vattnet... så jag sprang förbi honom (han hann inte reagera) och rakt ut i det kalla blöta... vem vill inte vara en vinnare och hinna...
 

...bada först?

Janne badade inte... och jag upptäckte att jag sen senast jag badade fått underhudsfett... blev väldigt förvånad över fördröjningen innan jag kände hur kallt det egentligen var... och den enda förklaringen jag har till det är att jag nu har underhudsfett... en rätt praktiskt pryl vid denna kyliga badpremiär...

Kommentarer :

#1: rebecca ibland ;)

de ser ganska kallt ut på bilden :D

skriven
#2: peter

Det var svinkallt L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :