Ojojojojoj...

... foooootboooooll!!!!!

Jag hoppar upp och ner i min ensamhet här hemma... och mycket förvånat upptäcker jag mig själv heja på Sydafrika... när de spelar mot Brasilien... men det är väl ofta så... det är roligt när det kan hända något oväntat... och egentligen så ska ju Sydafrika inte ha en chans mot brassarna... men nu har det gått en halvlek... och det står fortfarande 0-0... och Brassarna är inte bra... Sydafrikanerna kämpar som djur... det är spännande... och jag rycks med.... det är... kanske en skräll till på gång... för igår så vann ju USA mot Spanien... i denna sporten kan allt hända... för det är ju...


... foooootboooooll!!!

Och det är väl helt underbart vad denna sporten kan göra med mig... och inte bara mig... imorgon är det Sveriges U-21 lag... mot England... och det snackas fotboll överallt... och som vanligt när det går bra så är VI bra... och de är bland det mest underbara som finns... när vi blir... VI...


... VI och våra foooootbooooolllsgrabbar...

Kommentera inlägget här :