Distriktsmöte...

... är jag på väg till nu.

I vår "hemliga klubb" finns det en struktur som skulle göra många företag gröna av avund... och idag så ska jag företräda medlemmarna i vår "bonnagrupp" i lilla Lidhult... för vi är ju en del av vårt distrikt... som är en del av vår region... vilket är hela Sverige... som naturligtvis har företrädare i Europa... som ju tillhör Världen.

Det som är så häftigt med vår klubb är att det inte är gruppen som företräder hela världen som styr... nä de sitter bara där för att företräda... bl.a. den enskilda medlemmen i Lidhult...

... flippat...

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej min Vän !

Åååååhhhh jag kunde inte vara med, tyvärr ingen från vår nya grupp heller, nån jobbat natten, barn utan barnvakt ingen bil mm och vi är ju inte så många än. Det plus att vi inte fått någon särskild servicestruktur än, men det kommer. Sen kommer det ju fler dsk möte, juuu. Hade varit häftigt ifall alla i vår grupp hade kommit med nästa gång, för det är flera som aldrig gjort service. Så antingen blir dom bitna eller avskräckta. Det är ju som man tar det. Men jag tycker som du att dom är härliga. Kram

skriven
#2: Eva T

Hej igen !

Å ja jag ska göra service på mitt jobb, jag. Snacka om service där du. I alla fall när JAG jobbar. Har du skött om bilen, förresten. Tänk på underredet och rosten........annars blir det dyrt i längden. Billigare med "dyra" tvättar än rostskador av saltet.Guld med extra avfettning rekommenderas.

Kram

skriven
#3: Eva T

Hej igen !

Tre gånger JAG............................det är inte lätt när man har bråttom. Men aldrig för brått för en kram. Saknade dig i fredags förresten......Kram

skriven
#4: Eva T

Hej min Vän !

Jag tänker efterlysa Sniglon här !!!!! Var har du tagit vägen Sniglon ? Jag kommer inte in på någon av dina bloggadresser. Snälla ! ! Måste läsa.......Kram

skriven
#5: Kicki

Ja hon har lagt ner båda sina bloggar, har mailat henne men inget svar!!...Hon fattas mig =(

skriven
#6: peter

Jo service är häftiga grejer... ni får väl komma till Ljungby på nästa DSK-möte...



... å bilen har jag precis fått tillbaka från verkstan... å den ska in på en runda till... så omvårdnaden av min bil är ute på entrepenad L...



... och vi får väl hålla tummarna för att sniglon öppnar sin blogg snart igen...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :