En nära dödenupplevelse...

... upplever jag just nu.

Visst vi brukar skoja om hur det är när en kille har blivit sjuk... å visst jag vet att det är internationella kvinnodagen idag... å jag lovar... jag vill inte...
 

...må så här.

Jag är hur jävla sjuk som helst... och är det något som jag verkligen hatar så är det att vara sjuk... grrrrrrrrrrr... för det mesta blir jag bara förbannad... utom vid sådana här tillfälle... för det finns ett läge när jag helt enkelt inte orkar vara arg... när jag är fööööör sjuk... men nu kanske det håller på att vända... jag fixar ju att skriva här... och har t.o.m. satt på en tallrik soppa... jag känner hopp... om att bli arg... å det är ju bra...

Fattar fan inte det här... jag är rökfri... å käkar nyttigt käk...


... groddar å grejer...

å så blir jag sjuk... va fan... trodde ju att jag skulle bli stålmannen... som en dag som idag kunde glida omkring och öppna dörrar för kvinnor så här på internationella kvinnodagen... men nä... det sket sig... på flera sätt...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min vän !

Det är ju då stålmannen blir Clark Kent juuuuu. För att få vara man å lite "ynklig".

Kram å krya på dig.

skriven
#2: peter

lovar dig tt jag är väääääldigt mycket Clark Kent idag... orkar ju för fan inte ens ligga ner... tack för din hälsning...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Henrik

Håll dig borta från kryptonit...

Och krya på dig!



Kram Henrik

skriven
#4: peter

Känns som om mitt hus är byggt av kryptonit nu... tack ska du ha... jag tänker definitivt krya på mig inom en snar framtid...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Elvira

Men titta..du har ju orkat zkriva..å vara fotograf..då finns det hopp om livet;))



Hålla upp dörrar åt kvinnor funkar alla andra dagar på året åxå, jag lovar, testa ska du se..det kan tom funka bättre då..mer "effekt" så..ler



Krya på dig massor..

Kraaam



skriven
#6: H

Krya på dig, kompis!

skriven
#7: Kicki

Haha...ja du Peter, de e ju tanken som räknas sägs det ju men du får se till å hålla upp dörrarna när du e på benen igen...tror de e lika uppskattat då som på kvinnodagen!!!...krya på dig!!!

skriven
#8: peter

Tack mina fiiiina vänner... och jag är mycket bättre idag... men behöver vila upp mig lite... å kanske träna på att öppna dörrarna snyggt L...



(((kram)))

peter

skriven
#9: Synne

Ja du Peter visst är livet hårt.Men du överlever!Jag lovar. Kram på dig Synne

skriven
#10: peter

Kanske... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :