Lyx...

... upplever jag idag.

Jag är på resande fot och tillbringar denna natten på hotell... och visst är det väl lite lyx med...


... nya rena handukar varje dag...

... och hur har jag klarat mig att leva utan att ha en...


... hårtork hängande på väggen?

Nä ärligt... lyxen jag upplever idag har inte så mycket att göra med att jag för tillfället befinner mig på ett hotell... just det faktumet är inte så lyxigt egentligen... det är faktiskt rätt tråkigt att bo på hotell... bekvämt men trist... jag är inte ett endaste dugg avundsjuk på dem som är tvingade att tillbringa massor av tid hemifrån... visst är det spännande och skoj att vara på resade fot... att träffa människor och spänningen som finns i att det kan hända något oförutsett.

Lyxen jag upplevt idag har ingenting med mitt boende att göra... men den lyx jag upplevt är verkligen en helt fantastisk gåva... för idag så kan jag i en helt annan stad gå på ett möte och träffa vänner som jag känner... det är lyx på riktigt... att ha vänner... överallt...

... jag är en väldigt rik kille... en riktig lyxlirare...



Kommentarer :

#1: Sniglon

Hm, vill bara ge dig en eloge för att du faktiskt står för dina jävla dumheter. Även om de är svåra att smälta;)...men gör som jag, Gör om Gör rätt;))



Sedan ville jag bara tala om att jag är tillbaka igen;)



Welcome;)

http://sniglon2.wordpress.com/

skriven
#2: peter

Tack... och när det gäller vissa av mina dumheter så har jag faktiskt lyckats med att göra om och göra rätt L...



... skönt att ha dig tillbaka L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :