Vilken tur...

... att jag inte har smarta fyndiga prylar att skriva om här varje dag.

Hade så varit fallet så hade jag ju bara varit föööööör mycket... det fattar ju t.o.m. jag... även om jag många många gånger betett mig som värsta strebern... ni vet en sån där som liksom har svar på allt och är allmänt odräglig... och gud förbjude men jag tror ta mig fan att det kan hända fortfarande... hemska tanke.

Ändå kan det kännas lite jobbigt att inte ha något smart och fyndigt att skriva om just nu... fast jag egentligen skulle vara glad över att det är så... läste precis på en annan blogg om att den som skrev hade lite svårt att skriva just nu... typ blogg-ångest... haja... blogg-ångest... vet inte vad jag tycker är hemskast... själva uttrycket eller att jag vet hur det känns... blogg-ångest... hehe... som ju bara talar om för mig att jag är en vaaaaaaaanlig kille...

... som inte har något speciellt att skriva om just nu... och att det känns lite skönt att kunna säga det... finns ju en hel del exempel i historien som visar att det inte är så jävla nyttigt att tro att man har så viktiga grejer att säga jämt... det finns dagar då jag förstår varför man har två öron och en mun... något som denna killen inte hade en...
 
 
...susning om...

,,, Han var säkert helt övertygad om att han hade rätt... eller var han det egentligen... han verkar har varit lite känslig för kritik... och humor... nja... jag tvivlar...

... hörde någonstans att människor som tar sig själva på för stort allvar och saknar humor har väldigt lätt för att bli fanatiska...

Kommentera inlägget här :