Bankett...

... och tidig kväll.

Jo det går att kombinera... det som annars har varit helt otänkbart för mig är idag fullt möjligt... det är inte längre som förr... det går att gå ifrån festen innan den är slut... eller för att inte tänka på hur det var när jag var aktiv i mitt missbruk... när jag aldrig slutade festa innan jag var medvetslös... eller blev utslängd.

Så är det inte längre... idag så har jag varit på bankett... och jag tog tillfället i akt och tog på mig...


... skjorta och kavaj.

Massa god mat... underhållning...


... och massor av människor.

Men vi gick hem ganska tidigt... det är en dag i morgon också... fylld av intressanta möten och samtal med olika människor... ska även passa på att gå på en och annan föreläsning och har jag lite tur så kommer jag att lära mig någonting nytt imorgon också... denna dagen har varit väldigt lärorik... ja iallafall till största delen... det finns ett undantag...

... jag blev ombedd att gå på en föreläsning av en snubbe som jag känner... så jag gick ju dit... och jag ska ärligt säga att jag fortfarande inte riktigt förstår vad det var jag lyssnade på... jag vet så mycket att det var en finsk snubbe som föreläste på engelska om något som handlade om EU... jag förstår engelska men har fortfarande ingen som helst aning om vad jag fick ta del av... och jag pallade inte gå därifrån heller... vi var nog 7 personer på föreläsningen och jag blev lite medberoende till föreläsaren... det är ingen höjdare att föreläsa när det inte kommer någon publik.

Jag har naturligtvis mer att berätta om denna dagen... men det får vi ta sedan... en lite privat grej förvånade mig och det var en någonting som gjorde mig glad och hoppfull... ja det var något stort för mig som jag ska låta sjunka in ett litet tag innan jag kanske... jag säger kanske *L*... skriver om det här...

Kommentarer :

#1: anette

nej du kan ju inte sluta där juh ja blir ju nyfiken ha d bra o grattis i efterskott till 11 år =O)

skriven
#2: Elvira

SÅÅÅ fiiiin!!!



Men du,jag säger som föregående, att du kan ju inte sluta där...

Jaja, den som väntar på nåt gott..

Hoppas du får en toppenfin "dag 2" också



Kram kram



skriven
#3: Alf-Enar Weije

Hörde av de andra som som sa att det hade varit en sjyst bankett med både det ena och det andra, bara synd att jag inte gick på den. Men det får bli nästa år då den även då kommer att vara i Örebro men då i oktober, hörde detta i informationen idag. Men kul du tyckte det var en bra bankett och få se dig i kavaj trodde inte det skulle ske, men man ser ju att du är en riktig stor charmör. Skall själv vidare till Länkarnas kongress imorgon så nog har man att göra. Men det var kul att få träffas. En stor kramelikram.

skriven
#4: peter

Jätteskoj att få träffa dig också min vän... och det var rackarns L... ni blev visst lite nyfikna... jag ska återkomma till vad det handlar om lite senare...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :