Full fart...

... på mitt barnbarn.

Försökte mig på att ta kort på mitt barnbarn igår... han ligger inte så still längre... det är inte sååååå enkelt att få honom att fastna på bild för det mesta är det...


... full fart.

Jag ville ju bara föreviga ett bevis på att det finns ett genetiskt samband som hänger ihop med mitt föregående inlägg om att jag ville vara en hippie i min ungdom... och till slut så lyckades jag fånga honom på en bild... kanske säger detta klädval mer om min dotter än om mitt barnbarn... men visst finns det ett...


... hippie-arv.

Peace...

Kommentarer :

#1: Alf-Enar Weije

Visst är det kul med barnbarn det är livets efterätt. Det är något man måste vara rädd om, för man har ju förorsakat sina egna en hel del lidande på grund av sitt missbruk. Så man förundras över att de litar på en efter vad man utsatt dem för med många svikna löften.

skriven
#2: Anonym

Haha, vad lika ni är. :)

skriven
#3: peter

Ja det är verkligen ett mirakel att mina barn litar på mig idag... jag har massor att lära om hur man är pappa och morfar... men på något sätt så verkar mina barn förstå att jag gör så gott jag kan...



... lika unika L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :