hippihoppi...

... hipphopp.

Och andra barfotalekar har jag ägnat mig åt denna fina vårdag här hemma i Brännebassalt... och inte bara det... i bara farten så fick jag deklarerat också... fattar inte riktigt vad det var som hände... jag gör ju rätt sällan det... fattar vad som händer alltså *L*...

... men jag satt/låg i min trädgård iklädd enbart kalsonger och lyssnade på en talbok... det går att ställa in mina trädgårdsmöbler så att de är sköna att ligga i... och så utan någon speciell tanke reste jag på mig och plockade fram gräsklipparen (det kan hända lite konstiga grejer när jag lyssnar på en bok i hörlurar)... och en timme senare sitter/ligger jag i min stol igen... gräset/mossan är nyklippt... och säga vad man vill men att gå omkring i det nyklippta gräset/mossan...


... barfota är skönt.

Och precis som vanligt när jag väl har börjat röra på mig så kan jag ha lite problem med att sitta still... så jag sprang runt huset och upptäckte... ja inte bara en nästan tam ekorre... utan även en studsmatta som typ har vuxit fast i min trädgård... så jag tog mod till mig studsade upp och spelade in denna vågade hoppfilm med några hippihopptrix...

 
... blev ni imponerade?

För att inte genera er för mycket så tog jag på mig lite mer kläder innan jag slog på kameran... sånt kan annars vara svårt att komma ihåg här ute på landet... helt plötsligt så har det blivit kväll och jag går fortfarande omkring med morgonrocken på mig...

Kommentarer :

#1: Anonym

Är det inte svårt att filma samtidigt som du hoppar?

skriven
#2: peter

Jo... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :