Konventet...

... närmar sig.

Konventet jag menar är förstås Halmstads...


... sommarkonvent 5-7 juni.

Det är bara några veckor kvar och nu är jag strax på väg till Gullbranna för att gå på ett Konventkommitémöte... och eftersom det är det sista mötet innan konventet så hålls det på plats i Gullbranna.

Själv så håller jag en låg profil och gör inte så mycket service... jag är med i Info-kommitén och vi har bl.a. gjort flyern ni ser här ovan... det är skitskoj att göra service tillsammans med mina vänner... på plats så har jag tagit hand om yogan... och jag hoppas verkligen att vi blir några stycken som knallar upp tidigt på morgonen... tar oss ner till stranden (håll alla tummar som finna för att vädrets makter är med oss) och hälsar dagen välkommen med ett yogapass... jag kan rekomendera detta sätt att starta dagen... kl. 08.00 lördag och söndag morgon... och det är så finurligt planerat att det råkar passa perfekt att köra ett yogapass innan frukosten... och inte missa ett endaste dugg av de övriga aktiviteterna.

Nä nu ska jag kasta mig in i duschen... och dra iväg på konventkommitémötet... träffa mina vänner och än en gång upptäcka att service är kul... och att jag gillar att ha skoj tillsammans med mina vänner...

Kommentarer :

#1: Anonym

Tony undrar lite över vad man gör på ett konvent och ifall vem som helst kan komma dit.

skriven
#2: peter

Ett konvent är ett ypperligt (för att inte säga det bästa) sätt att ta ett kliv in i NA-gemenskapen...



... massa talarmöte... fest... trevliga människor... ja mycket för alla skulle jag vilja säga... och jag tycker definitivt att ni båda ska komma till Halmstad och se själva...



... VÄLKOMMNA!!!!!!



(((kram)))

peter

skriven
#3: peter

och visst ja... ALLA är välkommna... precis ALLA

skriven
#4: Anonym

Gäller det även bråkiga 6-åringar? Var ligger det någonstans?

skriven
#5: peter

Det gäller i allra högsta grad bråkiga 6-åringar L... Gullbrannagården... klicka in dig på denna länken så hittar du en färdbeskrivning...

http://www.nasverige.org/flyers/2009/Halmstad2009/index.html



... tar max en halvtimme för er att köra L...



(((kram)))

peter

skriven
#6: Eva T

Hej min Vän !

Nä du lite "några minuter" till tar det allt att köra ner, men inte många.................hoppas att jag får se Tony, Hillevi, Kim och kanske t.o.m Jenni där.

Ha en bra dag.

skriven
#7: peter

Jo det är ju klart... det är ju bäst att köra försiktigt med så värdefull last i bilen L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :