På plats...

... i Örebro.

Vi har fixat klart för morgondagen... hängt upp våran "banderoll" (eller vad fan man nu kan kalla skynket där det står skrivet en massa olika känslor som vi hängt upp bakom vårat bord)... till hjälp hade vi ett pyttekort snöre som vi kunde binda fast i en ventilation och två häftstift... vi håller alla tummar vi har för att det ska hänga kvar *L*.

På den korta stund vi behövde för att bli klara så gick den mesta tiden åt att snacka och kramas lite med några av de andra utställarna... vi har varit med i 10 år nu och faktiskt så känner vi nog de flesta som är här... tror nog fan att de flesta vet vilka vi är... vi har liksom kört vårat race på dessa mässor... kramar och ballonger... och det var kanske en och annan som höjde en smula på ögonbrynen när vi började med att dela ut gratis kramar *L*... och visst sticker vi fortfarande ut... denna gången så har vi nog den sunkigaste montern... och i den ska vi föra ut vårt senaste mantra... vacker och värdefull *L*...

... att vår monter kanske inte ser så mycket ut för världen gör inte ett endaste dugg... inte så länge jag får uppleva det jag upplevde idag innan jag gav mig av... att en människa som vill leva drogfritt kommer till oss för att förverkliga den drömmen... fullt medveten om att det vi gör tillsammans funkar... det känns bra att veta när jag står där i vår monter... det gör det lätt att se folk i ögonen och även ta emot den respekt som vi faktiskt möts av här på en narkotikamässa i Örebro... och det var fan skoj att springa på en kille här i Örebro som jag träffade för snart ett år sedan på Fårö... han berättade att han var glad över en T-shirt han fick av mig då... gissa vad som stod...


... skrivet på den *L*.

Kommentarer :

#1: Kicki

Härligt Peter då får du njuta av en underbart fin stad...min gamla hemstad!! =)

skriven
#2: peter

Och fint väder å allt har vi här också L... jag har faktiskt varit här förut... och då var det bal på slottet L...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

att ni inte skäms, flum för hela slanten och slantar e de enda ni e ute efterså ni kan leva gott privat, kriminella jävla bluffare e vad ni är

skriven
#4: peter

suck...

skriven

Kommentera inlägget här :