Problem...

... att leva med.

Jo så känns det... att jag har problem som är lätta att leva med... typ rosa tvätt.
Ännu en gång lyckades jag få ner en av mina T-shirts som jag köpte i Indien tillsammans med en massa annan tvätt... och det stör mig faktiskt lite grann även om jag har svårt att erkänna det... är lite blyg med min fåfänga *L*... men ni vet... eller så gör ni inte det... det kanske bara är jag som inte tycker det är så fräckt med rosa kalsonger?

Men om jag ska vara ärlig så är min rosa tvätt inte det enda problem som jag ligger inne med... om mina problem ens kan kallas för problem... de är av typen jag borde... jag borde dammsuga... jag borde klippa gräset... jag borde kolla mina räkningar... jag borde diska... jag borde en jävla massa... och visst det är viktigt för mig att ta ansvar för alla de här småsakerna... ta tag i dem innan de har förvandlats till stress (stress för mig är oftast grejer som jag borde göra men inte gjort)... för stress kan bli ångest... och ångest... ja ni fattar...

... så egentligen är det rätt bra med mina rosa fillingar... de påminner mig om att det är rätt viktigt att jag tar tag i mina borde... och att mina borde är något som oftast tillför mitt liv något... och med det menar jag egentligen inte rosa kalsonger... snarare att smutstvättens stressfaktor eliminerades... och att jag kan använda mig av mina andra borde för att få ännu fler belöningar... oftast sinnsro och en förmåga att befinna mig i nuet... när jag betalar mina räkningar... klipper gräset... diskar... dammsuger... och kanske t.o.m. skriver i mitt stegarbete *L*... och när jag gjort alla mina borden... det är då jag förstår...

... jag har fan inga problem...


... bara lösningar...

Kommentera inlägget här :