Självdistans...

... är namnet.

Jag förstår att jag säkert kan uppfattas som en alldeles ohyggligt självcentrerad snubbe som lägger upp en massa filmer på mig själv... och visst har jag en talang för självupptagenhet... men ärligt... dessa filmerna är väl ändå ett tecken på att jag besitter någon form av självdistans... är det inte humor så är jag riktigt illa ute... för jag ser det bara som att jag skojar lite med mig själv... inte att jag är så vidare duktig på att hoppa...

 
... studsmatta...

 
... eller?

Det känns rätt okej att skoja lite med mig själv... ja nästan lite "friskt" faktiskt... och jag kan märka att jag mår bra av att få den distansen till mig själv som humor ger mig... att det sen kanske bara är jag som skrattar åt mina galenskaper spelar faktiskt inte så stor roll... för bara faktumet att jag kan skratta åt mig själv gör mig glad... 

.. och skänker mig en smula självdistans...

Kommentarer :

#1: Elvira

Du är inte ett dugg ensam om att skratta..eller iallafall le ganska brett-minst!

Tycker du är hur cool som helst,å det är i allra högsta grad ett bevis på att du är vääääldigt långt ifrån, att ta dig själv på för stort allvar..

Gillar det, mycket, så fortsätt!



kram kram



p.s. å det här skulle jag såklart aaaaldrig skriva för att få extra stor glass;)d.s

skriven
#2: peter

Det är okej at skriva precis vad som helst för att få en extra STOR glass L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :