stockholm...

... passerar vi nu. sakta... vi studerar nämligen fenome net bilköer... ler. vi har verkligen lärtc oss massor på vår resa... vem hade hört talas om levande vatten innan? men idag så har det provsmakats... och vi har jämfört dött och levande vatten... låter det flummigt? kanske ska jag hellre skriva om viken musik det levande vattnet gillar... n u berättade jag för leffe vad jag bloggar om... han sa åt mig att lägga av... för att citera... ... fan peter folk som läser detta kommer att tro att du är påtän d... ... hehe... nä det är jag inte... bara väldigt väldigt lycklig... undrar om det beror på vattnet jag drack?

Kommentarer :

#1: Elvira

Nä, tror inte ett dugg på att du är påtänd..

Däremot undrar jag väldigt mycket vilken musik som faller vattnet i smaken..å appropå smak..smakade det annorlunda?



Så häftigt att läsa att du är lycklig..det är sånt jag åxå blir lycklig av! :)

Det smittar!

Kram å sov så gott

skriven
#2: peter

Jo det är väl klart att det smakade annorlunda... men det höll inte alla med om L... mmmmm lycka smittar ja... helt klart L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :