Abstinens...

... Nja???

Vet jag väl inte om jag vill säga... men visst... det känns allt lite konstigt att inte börja dagen med en springrunda i skogen... vem kunde väl tro att detta skulle hända mig... jag som aldrig riktigt fattat varför människor springer omkring på detta sätt... man blir ju svettig... och trött...

... och hur kunde jag bli en av oss springare... vi motionärer (herregud det tog emot att skriva det ordet *L*)... jag är förvånad... näst intill chockad över min egen inveckling/utveckling... nu sitter jag alltså här... och tycker att denna morgonen saknar något... bara för jag inte sprungit min morgonrunda... jag tror inte att det är sant... det känns overkligt.

Hela detta året är fan overkligt... inte en enda cigg har jag rökt... än... springer för första gången i hela mitt liv regelbundet runt på en slinga i skogen... jag har fixat mina tänder med allt vad det innebär... ja detta året är ett händelserikt år... det är lite som att se på en film... och jag fattar nog inte riktigt att det är mitt liv den filmen handlar om heller... men det är det... detta är mitt liv... idag...


... jag har blivit en rökfri hyfsat vältränad hurtbulle med tänder...

... jag startar inte längre mina dagar med att kedjeröka ciggaretter och hälla i mig massor av kaffe... istället så sitter jag här och känner hur jag saknar att springa min morgonrunda... woow... det är kanske helt overkligt men vad spelar det för roll... jag kan inte förneka verkligheten... det är ju för fan sant...

Kommentarer :

#1: Anonym

mmmm <3

skriven
#2: Eva T

Hej min Vän !

Å snart sitter du med the och morotsjuice.

Kram

skriven
#3: peter

Skulle fan inte förvåna mig... jag bara hänger med på resan som kallas för livet... och tar det som det kommer...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :