Filmad...

... för en dokumentär.

Jo så är det... idag så kom det ner ett gäng från en skola i stan och började filma en dokumentär om mig... jag tror att det blir ett lite annat upplägg än mina egna dokumentärfilmer... jag har ju gjort en hel del film med mig själv i huvudrollen...


... ibland t.o.m. med ett budskap... som denna.

Annars så har ju denna dagen rasat iväg med en väldig fart... massor av prylar att fixa innan vi drar iväg till vår utbildning imorgon... så jag har inte ens hunnit med att blogga... och det fick mig att känna lite stress faktiskt... men jag hann iallafall med att springa min morgonrunda... och fan vet om det inte var den sista vardagen i år som det gick att springa... för det börjar bli lite mörkt så tidigt på dagen... och då får jag ju nöja mig med att springa på helgerna...

... oj vad konstigt det känns... jag har ju blivit en van springare... det är ju mitt sätt att starta dagen... shit... vad hände... har JAG blivit en träningsnarkoman?

Kommentarer :

#1: anette

mmmm ler

skriven
#2: peter

(((kram)))

skriven
#3: cecilia

hi hiii det va ju det jag undrade igår om.. om du verkligen kan springa än ju.. hm kanske för att jag själv vill skjuta upp de hela med promenader.. joo så va de ju.. tja nää ut med mej i morgon då.. hm jaa jag sa det.. L kram på dej.. Cecilia

skriven
#4: peter

just do it L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :