hela förmiddagen...

... sa hon. jag sitter i väntrummet hos tandläkaren... och idag så ska det slipas och donas... vi pratar bedövning i kollosalformat... och det känns otrevligt att sitta här och vänta på att tand-doktorn ska sticka mig med bedövningsprutan... och att sitta och gapa i flera timmar är också lite småjobbigt... ... jag har med mig en engelsk skolbok i väntrummet... "another chance"... "hope and health for the alcoholic family"... ... känns som en passande bok för en nykter alkolist och narkoman som väntar på att fixa en konsekvens från missbruket... tänderna... ... rädd... lite kanske...

Kommentarer :

#1: Yvonne

usch å få...är inte ett dugg avundsjuk



där jag går har de tv i taket...

hjälper inte mot allt...men man kan ju låtsas =)

skriven
#2: peter

Jag kollar i spegeln på lampan... och ser rakt in i min mun när han borrar och håller på... nästan lite självplågeri... eller bara av ren nyfikenhet L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :