Läppförstoring...

... får mig att förstå att jag är gammal.

För helt ärligt... jag kan fan inte riktigt förstå hur det kan vara "modernt" att förstora sina läppar... och jag fattar ju att det är jag som helt enkelt har "missat" någonting i det "nya" samhället som hela tiden skapas runt omkring mig... jag hänger inte med... jag har nog blivit lite gammalmodig... för jag fattar inte...


... varför man förstorar sina läppar... jag tycker bara att det ser konstigt ut. 

Visserligen kan det ju kanske till viss del bero på att jag i stora delar av mitt liv tyckt att mina egna läppar är lite väl stora... det bara slog mig just nu... jag vet ju varför jag kollar in tänder (inte så konstigt när man själv fattas några)... och kanske är det där skon klämmer... att jag i min barndom tyckte att jag hade stora läppar *L*... annars så kan det ju vara så enkelt att jag tycker att det ser väldigt onaturligt och konstigt ut med alla dessa förstorade läppar jag ser lite överallt nuförtiden... och att det är ett tecken på min egen ålderdom... vem vet... nästa vecka kanske min blogg handlar om...

... att det var bättre förr... hua... hemska tanke...

Kommentera inlägget här :