Matsex...

... snackades det om.

Jag hann inte riktigt se vad det handlade om... men i bakgrunden så hörde jag att någon på min TV nämnde matsex... och jag vet inte vad det var... om det var att ordet sex nämdes som gjorde mig nyfiken... eller om det var kombinationen... mat och sex... jag gillar ju bägge... och mellan mina öron började en film att rulla... ett försök till en erotisk film som handlade om...


... fläskkotletter...

... det gick inte så bra... missförstå mig inte jag gillar verkligen fläskkotletter... men så himla sexigt tyckte jag inte att det var... så matsex måste ju rimligtvis handla om något helt annat... och andra bilder börjar snabbt ta form mellan mina öron...


... några av dessa bilder innehöll... grädde... på sprayburk... mums...

... och den bilden är mycket sexigare än min fläskkotlettsfantasi... väldigt mycket sexigare... och så flummar jag iväg i mina tankar... och inser att jag gillar både mat och sex... och att det kanske inte alls är helt fel att...


... kombinera dessa båda i rätt sällskap... ja det skulle nog kunna funka... riktigt bra...

... och då slår den till... som från ingenstans dyker den upp... verkligheten... jag är ju singel... eller självbo som jag väljer att kalla det för... och jag funderar vidare... inte kan man väl ha matsex med sig själv... eller... självmatsex kanske trots allt är som att äta...


... fläskkotlett... med händerna och kunna smaska njutningsfyllt och riktigt högt...  

Kommentera inlägget här :