Nya tänder...

... ska jag få idag.

Permanenta gaddar... ja jävlar... nu närmar det sig slutet på min tandresa... idag så är det tänkt att min underkäke ska bli färdig... och det känns himla bra... mina permanenta tänder har sett sina bästa dagar... och håller på att trilla sönder (vågar ju knappt käka av rädsla att de ska gå sönder)... och ni anar inte hur mycket minsta lilla förändring i munnen känns (eller så gör ni det)... fan vad känslig jag är för förändringarna i min mun... så det är med en spänd förväntning jag knallar upp till min tand-doktor nu...


... hoppas, hoppas, hoppas, hoppas... att det blir bra...

... för direkt efter tandhistorien så ska jag iväg och föreläsa... tack och lov så har tand-doktorn fixat så att idag inte är en bedövningsdag... för när det bedövas på denna resan... ja då snackar vi bedövning... big time... och att snacka framför en massa människor innan den har släppt kan ju ge helt fel signaler... prata om droger och sluddra kan missuppfattas...

... men det slipper jag idag... och det ska bli skoj att få föreläsa på "hemmaplan" i Halmstad... det är ju så sant så sant som de brukar säga... att det är svårt att bli profet i sin egen stad... men på denna skolan har man upptäckt att det kan vara bra med ett ställe på hemmaplan om någon skulle få problem... vi är ju faktiskt ute och föreläser av en anledning...

... att få in stålar så att vi kan finnas till hands för de som vill använda sig av oss...

Kommentera inlägget här :