Snöigt...


... ute idag.

Betydligt fräckare än snöigt på insidan iallafall... även om det faktiskt var rätt snöigt att springa rätt in i snön när jag sprang iväg på min morgonspringerirunda... det är en liten speciell känsla när det snöar ute... det blir en magiskt tystnad... som att befinna sig i ett rum fyllt av bomull.

Och denna magiska morgon bjöd också på dramatik...


... i form av närkontakt med ett vildsvin som sprang in i skogen ca. 20 meter från mig...

... så här i svininfluensatider så var det kanske inte så konstigt att mitt hjärta slog ett extra slag... men det är faktiskt spännande på riktigt att stöta på dessa bestar... en känsla av lätt skräck *L*... men jag har ju sett spår efter vildsvin på min runda nästan dagligen så jag ska ju inte bli så förvånad när jag nu får se ett svin... men det var ändå så att jag hoppade till... och ska jag vara ärlig så gillar jag nog den känslan lite grann *L*.

Kommentarer :

#1: Nina

Coolt!:)

En gång när jag och en kille jag träffade ett tag åkte bil på kvällen, så sprang det ut en hel familj vildsvin framför bilen! Och ställde sig tre meter framför.. I alla former och storlekar var de... det är rätt ballt:)

skriven
#2: peter

Jo de är flippade... och det är inte utan att jag har mer respekt för dem än en vanlig gris...



(((kram)))

peter

skriven
#3: cecilia

detta för mej genast till en tanke.. hur ser en ovanlig gris ut?? är den grön?? (((kram)))

skriven
#4: peter

Som en polkagris såklart L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :