VågaVa på facebook...

... är nu en verklighet.

Vi håller ju på att trixa och fixa med en ny hemsida till VågaVa... och vi har fått hjälp med att göra en ny hemsida... den vi har är 10 år gammal och behöver förnyas... något som jag väl också måste erkänna... om än lite motvilligt... *L*... och att låta någon annan ta hand om hur den ska se ut är inget annat än ett tecken på tillfrisknande från min sida...

... men jag kan ju inte bara "släppa taget" om hur den nya sidan ska utformas... jag har massa åsikter... jag vill att vi ska ha en sida som är interaktiv (tror det heter så) så att den som tittar in på vår sida kan känna att man kan medverka och påverka sidan... 


... så idag så startade jag en grupp på Facebook för att se hur det kan funka.

Förhoppningsvis så kommer en sådan grupp att ge mig idéer om hur man kan bygga en hemsida där de som vill kan medverka... grundtanken med VågaVa från början var ju att inte ta patent på någonting... utan att göra precis tvärtom... genom att ge bort det som vi hade och se vad vi fick tillbaka... än så länge har detta visat sig vara en succé...

Kommentera inlägget här :