Att tatuera sig...

... är ju rätt poppis.

Jag har tatueringar... gamla... ja jag vill faktiskt påstå att jag tatuerade mig lååååång innan det blev "inne" att ha tatueringar... och jag var inte så gammal heller... min första tatuering gjorde jag när jag gick i femte klass... en klassiker... tre prickar (luffarprickar tror jag det hette) som jag visserligen tydligen placerade på "fel" ställe... men va fan... jag fortsatte smycka min kropp...


... med vackra budskap bl.a. ett peacemärke (nä det är ingen nyckelpiga).

Ja jag blev så rackarns nöjd att jag faktiskt stoppade där... och det är minsann inte alla som klarar av att säga stopp när det gäller tatueringar... eller vad säger ni om att vakna upp morgonen efter ett fylleslag...


... med den här bilden under ditt skinn?

Jag tror att jag väntar ett litet tag till... både med att supa till det och tatuera mig... känner att jag liksom blev ganska "nöjd" rätt snabbt faktiskt... iallafall med tatuerandet... att supa färdigt tog lite längre tid... tyvärr...

Kommentarer :

#1: Elvira

XD



Ja jädrar du, sicken tur att man inte får såna ideer..

Själv planerar jag en jättepryl, en murgröneranka från axeln ner till handen, just för att måla över en tidig tonårsmiss..

Den är snart färdigritad hos min tattootjej, bara lite mod som fattas ;P



Kram kram

skriven
#2: peter

Kan inte hon fixa det så ser du ju på den översta bilden att jag är en talang av rang... en murgröna ska jag nog kunna flänga ihop L...



... hade inte det kännts tryggt?



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :