En hög...

... lägsta nivå är viktig för mig.

När jag är ute och föreläser är det viktigt att jag kan hålla en hög lägsta nivå... att göra en kanonföreläsning någon gång då och då räcker inte... det klarar vem som helst... högsta nivån är inte det som styr... nä det är vad jag garanterat kan leverera som betyder någonting... därför så är det min lägsta nivå som jag ska sträva efter att höja hela tiden... och jag grunnar lite på om jag inte borde ställa det som krav på mig själv även när jag bloggar... igår slängde jag in en bild på en...

... smörgåstårta...

... och det är lågt... väääääldigt lågt.
Hur intressant är det att se en bild på en smörgåstårta?

Vem vill läsa om vad jag äter?

Jag vet att det finns mängder av bloggar som handlar om... "outfit" (heter det så?) där det tas bilder på vad man har på sig och vad man köpt sina kläder någonstans... och att dessa bloggar verkar vara ganska poppis... eller så är det som så att det finns hur många som helst som skriver om detta... och samtidigt tar kort på sig själva i spegeln... och det är ju helt okej... men inget som jag ska syssla med... 

... och det är samma med smörgåstårtor... den var visserligen hur god som helst men det är inte vad jag ska blogga om... nä det är inte rätt sätt för mig att höja min lägsta nivå... och nu när jag sitter här och skriver så slår det mig... att vissa dagar har jag helt enkelt inget att skriva om... och då blir det en sådan här blogg... svammel... och på något sätt så är det nog bra... för genom att nu sänka min lägsta nivå ytterliggare så tror jag att möjligheterna för att jag ska få till ett bättre inlägg än detta ökar...

... detta är lågt... väääääldigt lågt... lägre än lägst... herregud vad trött jag blir på mig själv nu...

Tur att det är fotboll imorgon... så att jag har något att skriva om...


... heja Zlatan friskt humör...

Kommentarer :

#1: H

kommer du ihåg att du faktiskt lovat en bild på dig i dina fiskarbyxor du har till yogan....? hehe ;-)

skriven
#2: peter

Hehe... vet inte om jag ska vara glad över att du påminde mig om detta nu L... men som du säger... jag har ju lovat det... shit L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :