Ett leende...

... kan betyda mycket.

Jag rullade ju bort till soc. med vår ansökan för föreningsbidraget 2010... nu har jag gjort min del och får lämna över resultatet till en kraft starkare än mig själv... och ni som följer min blogg vet ju vid detta laget hur jag väljer att beskriva den kraften...


... som vissa kallar för GUD...

... i vilket fall som helst så möttes jag av ett...

... -ligt stort leende av tjejen i receptionen på socialen... och jag blev smittad av detta leende... tog med mig det ut i verkligheten som jag nu uppfattade den i min lilla bubbla fylld av vackra toner på en Buddha Bar-skiva... och visst är det fantastiskt vad detta leende gjorde med mig... och hur det växte som ringar på vattnet när jag kunde ge bort det till de som korsade min väg...

... och att känna sig rik på riktigt är enkelt...

... gå ut i din verklighet och ge bort massa leende... då händer det grejer...


... på riktigt i verkligheten...

Kommentarer :

#1: Alex

tack peter, så jävla fantastiskt

skriven
#2: peter

ja jag kunde bara inte låta bli att klistra in detta helt ljuvliga klipp ännu en gång...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Alex

http://www.youtube.com/watch?v=SRWh8uTZYes



underbart

skriven
#4: peter

Det är ett vackert ställe vi befinner oss på L...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Gibitta

Visst är det härligt! Jag har själv sett och vad det ger mig själv om jag tex. lett och varit glad mot en butter och trött kassörska.... oj vad det lyfter! :-)

skriven
#6: peter

Ja det är en otrolig kraft i ett leende...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :