Föreläsningar...

... med tänder.

Jo så är det... jag är ju inte längre den tandlösa pundaren när jag ställer mig framför min publik... och det känns jättekonstigt... lite av... vem är jag då?

Låter det underligt tycker ni... då kan jag berätta för er att det känns väldigt skumt... på flera sätt...


... dels så har ju min "vanliga" tandlösa mask försvunnit...

... vilket väl i.o.f.s. bara är positivt egentligen... och någonting som är bra för mig... att jag plockat bort ännu en mask... och blivit lite av... en helt vaaaaanlig vacker och värdefull kille...

... men det mest flippade är nog allt att jag redan har börjat få lite svårt för att prata om min tandlöshet... att det känns fan så mycket skämmigare att ha varit utan tänder... än att vara utan tänder...

... ja det händer fortfarande grejer i mig på mina föreläsningar...

... och imorgon så bär det iväg till Stockholm med flyget för att föreläsa för de blivande tullarna... jag har fått gåvan att vara föreläsare hos tullen i rätt många år nu... och det är alltid lika roligt när jag stöter på dem vid någon gräns... inte som förr precis... nä... hehe... snarare tvärtom... för inte fan blev jag glad när jag stötte på dem då... och det var väl inte så konstigt... de hade ju ett jobb att sköta...


... att hindra mig från att smuggla in knark i Sverige...

... det behöver de inte göra längre... idag så hejar vi glatt på varandra... hehe... ett av livets självklara mirakel som drogfri... gåvan av att inte ha någonting att dölja... och att bli välkommen tillbaka i samhället fullt ut... det är vackert...

Kommentarer :

#1: Anonym

Kan inte låta bli att tacka för en förtrollande föreläsning! Värdefull och vacker - med eller utan tänder, jajemen! :-)

skriven
#2: peter

Tack... nu blev jag riktigt glad L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :