Jättetidigt...

... för den som inte är van... d.v.s. jag.

Idag blir det för första gången på länge inget springeri för mig nu på morgonen... och det beror helt enkelt på att det är mörkt som i en kolkällare här ute på natten vid denna tiden på dygnet... och nu på hösten så är mörkt verkligen mörkt... idag helt...

... svart.

Vi är på väg till Göteborg för att mingla på en dag som Allmänna arvsfonden har fixat... och jag vet faktiskt inte riktigt vad som väntar... och jag gillar det... det funkar skitbra för mig när jag får improvisera... kanske låter konstigt men så har det alltid varit för mig... och jag har fått jobba en hel del med den biten i mig själv de senaste åren tillsammans med min sponsor...

... att börja förbereda mig innan jag talar på konvent t.ex... och se att jag struntat i att göra sådant för att jag varit rädd för att misslyckas om jag har förberett mig... att improvisera är tryggt för mig... då trivs jag som fisken i vattnet...

... oj nu drar tiden iväg... måste dra... bråttom bråttom... 

Kommentarer :

#1: Jokkmokks Jocke

Hej hej. Tänkte skicka en hälsning från Lofoten i Norge. Hoppas ni alla sköter er där nere;)

Ha det bra och lev väl mina vänner.

// Jocke :)

skriven
#2: peter

Underbart att höra av dig vackra och värdefulla människa...



...det låter fantastiskt att få vara där du är nu... massa frisk frisk luft... jag blir lite avis...



...men mest glad för din skull...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :