Kontaktannonser...

... läser jag om i blaskan

Nu har jag läst om hur man gör för att tjäna massa pengar på ett mycket enkelt sätt... och det kan väl inte vara så svårt... jag behöver ju inte ens vara helt ärlig för att få vad jag vill ha... en lite lätt frisserad sanning är ju också en sanning... och jag tänkte mig någonting sånt här... att slösa pengar på två annonser ska väl inte vara nödvändigt... den kärlekskranke märker nog inte ens det... jag har ju själv varit förälskad... och jag kan väl säga så här utan att berätta för mycket... förälskelsen gjorde mig inte smartare...

... här har ni mitt förslag... skulle ni kunna låta bli att nappa på den?



Supersnygging söker män/kvinnor med stålar.

Jag har givetvis bara dig i mina tankar innan jag ens hunnit träffa dig och jag bara måste träffa dig omedelbums, kosta vad det vill.
Ett pyttelitet problem kan möjligtvis vara att jag bor jättelängst bort och inte har några pengar, men å andra sidan så vad spelar pengar för roll när man är kär?
Så skicka alla dina pengar till mig så ska du se att du kommer att bli världens lyckligaste man/kvinna.

Mina intressen är mysiga hemmakvällar, äta tackos och att gifta mig med dig.


Puss&Kram peter/petronella (stryk det som ej önskas)


... kommer jag att bli rik och lycklig nu?

Kommentarer :

#1: sanne

Ville bara titta in för att önska dej lycka till med Ditt sökande :-)Tack än en gång för att du tog den tid att lyssna!

Bamsekram från Kristianstad

skriven
#2: Anonym

Ville bara titta in för att önska dej lycka till med Ditt sökande :-)Tack än en gång för att du tog den tid att lyssna!

Bamsekram från Kristianstad

skriven
#3: peter

Det är du som ska ha tack för att du kommer ner till oss och får oss att känna att vi har del i något större än oss själva... nämligen VI... L... och VI tillsammans kan göra vad vi vill... för många är fler än en...



(((kram)))

peter

skriven
#4: anette

vart skickar man svaren??? (check??)

skriven
#5: peter

Till mitt bankkonto L... men det går snart även att skicka kontanter till min helt nyöppnade boxadress...



(((kram)))

peter

skriven
#6: cecilia

kan du öppna ett sådant bank konto för mej oxå..hm är ju i samma sits liksom.. hi hiii.. löve.. Cecilia

skriven
#7: peter

Det verkar ju vara rätt enkelt... killarna står i kö på arlanda och väntar på sina drömmar...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :