Lite rädd...

... är jag allt inför mitt möte med tandfen.

För jag fattar ju att det är ett rätt viktigt beslut jag ska ta ... eller viktigt och viktigt... det handlar ju inte direkt om liv och död... och är i ärlighetens namn ett av de ytligaste beslut jag fattat... fast ändå inte... det är fan flippat det här med mina tänder...

... fatta att det är jobbigare att prata om dem nu när jag inte är tandlös längre... borde det inte vara tvärtom?

Och imorgon så ska jag bland annat få bestämma hur vita jag vill att de ska vara... och hur det beslutet styra av att det inte ska synas att jag har lagat mina tänder... för snygga ser skumt ut *L*... haja, vi snackar verkligen lyxproblem här... men visst är det lite konstigt att jag eftersträvar ett resultat där det inte syns att jag fixat tänderna... de ska passa och se naturliga ut på en 51-årig nykter narkoman...

... blir detta bra?

Kommentarer :

#1: Bekele

Du ska ha bländande vita.. Du röker ju inte längre, slopa kaffet med! :)

skriven
#2: peter

Jag lät tandfen välja... det blir nog bra... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :