Nikotinberoende...

... är tydligen värre än vad jag fattar.

För när jag hör vad de säger om nikotinberoendet på TV-programmet så fattar jag att jag inte fattat någonting... mitt sätt att att lägga ner nikotinet funkar inte... jag lär mig att jag ska må skitdåligt av att inte ge min hjärna nikotinet jag redan vid mycket ung ålder vant den vid... vi snackar dopaminkickar och avsaknaden av dessa...

... kort sagt... jag har haft fel... fel... fel... jag är utan att förstå det oerhört abstinent typ hela tiden... hela mitt väsen skriker efter nikotin...


... jag måste tydligen tända en cigg... jag kommer aldrig att bli fri...  

... men fan... jag väntar ett tag till... visst lärde jag mig idag att jag är hopplöst fast i mitt nikotinberoende... men jag är nog lite trög... och ibland är det skönt att inget förstå... iallafall när man som jag är en rökfri rökare... och inte ens fattar att jag inte klarar mig utan nikotin...

... ja jag är så jävla dum så jag inte ens är röksugen... ska jag skratta eller gråta?

Kommentera inlägget här :