Ojojojojoj...

... nu är det nära.

Idag är det som väl (ändå) alla vet fotboll som gäller... vi snackar en fotbollsmatch av sällan skådat like när det gäller hur spännande det kan vara... vi snackar en fotbollsmatch av karaktären "vinna eller försvinna"... vi snackar en fotbollsmatch utöver det vanliga...

... Vi snackar Sverige mot Danmark i Köpenhamn... en klassiker redan innan den spelats... och jag känner hur spänningen stiger för varje minut... och jag håller alla tummar jag har...


... för vårat landslag i fotboll... med betoning på lag...

... för det är en lagsport och det finns många nycklar till att vinna en sådan här match... en av dem är att vi spelar som ett lag... och det är ju då en spelare som...


... Zlatan kan visa sin storhet och glänsa när han sänker Danmark med två snabba mål.

För visst vinner vi... heja heja friskt humör... 3-1 till Sverige... två mål av Zlatan och ett av... Kim Kjällström... ja det är mitt tips... men ärligt... jag skiter fullständigt i hur... när och vem som gör mål... jag önskar bara att jag får uppleva en Svensk vinst i denna ödesmatch...

Kommentarer :

#1: Judith - kaos och annat

Och?

skriven
#2: peter

(((kram)))

skriven
#3: Judith - kaos och annat

hahaha

skriven
#4: peter

inte min humor...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :