Overkligt...

... kändes det.

Jag stod och tittade ut över vår lokal... det var massor av folk där och firade med oss på vår 10-årsdag... och jag menar verkligen att det var massor av människor där... och jag kunde ju inte låta bli att tänka tillbaka på hur det såg ut 1999... då var vi inte så mänga... det var bara jag och leffe...

... och jag kom ihåg när vi satt vid vårt bord och pratade med en människa som trodde på oss... och hjälpte oss så att vi kunde ha detta med VågaVa som vårt jobb...

... idag så kunde jag gå fram till henne och tacka för att hon vågade tro på oss... och jag såg att hon var glad för vår skull... och hon sa åt mig att det blev faktiskt mycket bättre än vad hon någonsin vågade drömma om...

... det var skoj att höra...

... och jag tittade ännu en gång ut över lokalen... alla dessa människor...


... smörgåstårtan var nästan slut... och jag lyssnade på sorlet... nöp mig i armen... 

... det kändes fortfarande overkligt...

Kommentarer :

#1: Bekele

Jag kollade in på din sida för att se om du skrivit nåt om kvällens debattprogram... Men icke!



Kram Bekele

skriven
#2: peter

Det måste varit något som jag missat för jag har ingen aning om vad du pratar om...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :