Phuuuuu...

... det var nära ögat.

Det hade inte varit skoj att komma till jobbet imorgon om Blåvitt hade förlorat mot Halmstad BK... för en sak som är säker när man som jag håller på ett "annat" lag än stadens så får man veta när mitt lag (IFK Göteborg) förlorat mot stadens stolthet (Halmstad BK i detta fallet)... min kollega på kommer ihåg ett sånt tillfälle då Halmstad vann med 6-0... men det säger väl mer om att han har blivit rätt gammal nu *L*... själv har jag absolut ingen minne av den händelsen...

... jaja... 2-2 slutade dagens match och det innebär att jag kan befinna mig i himlen med mina änglar några dagar till... och förhoppningsvis så kommer Blåvitt att piska AIK så det står härliga till... i en ren guldfinal...


... såklart att de goa gubbarna från Göteborg slår Stockholmarna... heja blåvitt!!!!!

Kommentarer :

#1: Bekele

Heja AIK

skriven
#2: peter

VA???

skriven

Kommentera inlägget här :