Stegmätaren...

... och jag var ute och sprang i morse.

Och jag är grymt besviken på mitt nya sällskap... eller så är jag helt dum i huvudet och har missat något när det gäller inställningen av min stegmätare... för jag tror inte att den visar en enda siffra rätt... jag har mätt min springrunda... noga... och den är... 2680 meter...

... min stegmätare visade på... 1,88 km... och det mina vänner... det är ett fel som jag inte kan ha överseende med... inte en chans...


... så dööööö stegmätare... dööööö...

Kommentarer :

#1: Judith - kaos och annat

hahahahaha......sorry men jag ASGARVAR...vrider mig fullkomligt av skratt! moahahahahahahahhahahahaha



Min jä-a stegmätare typ exakt nästan likadan visar inte något rätt heller oavsett hur jag än ställer in steglängden. Skitgrej helt enkelt.



Jag litar mer på jogg.se men å andra sidan finns inga skogsstigar osv med där på dom kartorna men om jag vet var jag är (förhoppningsvis) så kan jag ändå göra en rätt skaplig uppskattning om jag springer i alla fall på vägarna. Det lär ju bli det i vinter...



Kram

(hahahaha hohoho...)

skriven
#2: peter

haha... jag har precis fixat mig en sida på jogg.se... tack för det tipset L... så nu kan du se var jag springer L...



... stegräknare... hahaha... vilken härlig bluff...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Judith - kaos och annat

Jag skrattar fortfarande.....hahahahaha

skriven
#4: peter

Ja det ligger en viss komik i hela grejen... ja herregud... hur dum får jag bli L?



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :