TV-stjärnor...

... ska vi vara idag... om en halvtimme.

Jag tränar på häftiga poser som kommer att göra mig rättvisa i TV-rutan... och har väl inte riktigt bestämt mig för om jag ska visa upp den...


... seriösa...

...eller lite mer humoristiska...


... vinnarstilen?

Men om jag ska vara riktigt ärlig så är mitt största problem en STOR FINNE på kinden... naturligtvis någonting som bara jag lägger märke till men det spelar liksom ingen roll... fåfängan visar musklerna för mig... brottar ner mig i brygga... och vill ta över mitt liv... ja herregud...

... man kan verkligen snacka om att jag har lite lyxproblem...

... och det är kanske det som vi ska göra vårt bästa med att förmedla nu när TV kommer för att filma ett inslag med anledning av att VågaVa firat sitt 10-års jubileum... hur våra problem har förändrats på dessa 10 år... det är en stor skillnad... och går jag ytterliggare två år tillbaka så är det som natt och dag... då var mina problem möjligtvis begränsade... men de tog upp precis all plats i mitt liv... jag hade ingen tid över för någonting annat än...

...fixa stålar till droger... fixa droger... och använda droger...

... fy fan vilket fattigt liv... när jag tänker efter så är jag glad och tacksam över en finne på kinden idag *L*... jag fick fan ont i magen av bara tanken på mitt tidigare liv... och är det någonting vi ska förmedla på VågaVa så är det att det vem som helst... precis vem som helst... kan välja bort ett liv i missbruk... det finns inga hopplösa fall...

... sen kan jag skratta lite åt de "problem" som jag och leffe brottades med när vi startade VågaVa... hehe... det har hänt grejer under årens lopp... när vi startade VågaVa så var ett av våra största "problem" att vi trodde att vår telefon var avlyssnad... *L*... det var faktiskt skönt när vi efter några veckor kom på att det gjorde faktiskt inget... vi hade ju inget att dölja längre...

... de nojorna har försvunnit nu...

... det har inte min finne... men å andra sidan så finns det värre finnar... jag skulle inte vilja byta bort min finne mot denna... finne eller finne... vissa klämmer man medans vissa klämmer i sig en koskenkorva i ett rasande tempo... finnen på min kind kan jag inte göra så mycket åt... men finnen i filmen här kan få hjälp av oss här på VågaVa...


... eller det kanske han inte vill...

... än...

Kommentera inlägget här :