Uppdatering...

... av min springrunda.

Jag har nu hittat en sida... jogg.se ... där jag lyckats lägga in min springrunda... och liiiiite besviken blev jag när jag mätte min runda... denna mätningen gjorde jag på min springsida...

... http://www.jogg.se/joggare/vagava ...

... och när jag la upp min runda där så mätte den... 2560 meter... och om ni klickar in på länken ovan så tror jag att ni kan se vad det är jag springer någonstans... då klickar man på "runda"... som jag döpt till "brännebassalt open"... sen klickar man vidare på... "visa detaljerad info om rundan"... 

... om nu någon mot förmodan skulle vara intresserad av det... och skulle någon nu vara det så blir jag lite nyfiken...

... varför???

Kommentarer :

#1: Judith - kaos och annat

Jag har loggat in där och lagt till dig eftersom jag ju redan är inloggad medlem där och tipsade om sidan! ;-)

skriven
#2: peter

Nu har jag stängt mina bakdörrar L... och du kan se hur det ser ut där jag bor... eller hur?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Bekele

Hm...din bok får väl heta 2560 m då.

Själv är jag lite skeptisk till mätningarna på jogg.se...

Dina tider per km var inte mycket att skryta med......ännu.

Kram

skriven
#4: peter

Ja kanske ska boken döpas om... eller inte... jag gillar 2680 meter som namn... det låter bättre än 2560 meter... eller om man skriver det som... tvåtusenfemhundrasextiometer så kanske L...



... jag eftersträvar jämnhet på mina tider... samma varje dag... lääääänge...



... när du läser boken så kommer en helt ny springvärld att öppna sig för dig... L... mer kommer att visa sig...



(((kram)))

peter

skriven
#5: Judith - kaos och annat

Jepp, nu har jag koll! :-)

skriven
#6: peter

Hehe... nu är det svårt för att backa ur mitt springeri... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :