VågaVa på TV...

... leffe på smålandsnytt i fredags...


... ja jävlar... det funkar ju...

Kommentarer :

#1: Maria Josefsson

Fy F...nn vad häftigt. Vilket kanon jobb ni två gör verkar det allt som. Stor kram till er båda.

Maria:)

skriven
#2: Hillevi

Jag tycker att Våga Va verkar vara en jättebra verksamhet, tycker att ni har all anledning att vara stolta över det.

skriven
#3: Eva Tva T

Hej min Vän !

Kram till er bägge. Å till alla andra givetvis.....Hi hi jag var ute med dina "våra" vänner och lyssnade på Kebenekajse i fredags.

Det var lite nostalgi det ska jag lova. Utan både svamp å röka.

skriven
#4: Carina

Wooow...fan va ni är bra!!

Kramar och kärlek till er!

skriven
#5: Carina

Wooow...fan va ni är bra!!

Kramar och kärlek till er!

skriven
#6: peter

Tack alla fina människor... VI är jättebra tillsammans... och kan göra PRECIS vad som helst...



... till och med gå på konsert med Kebenekajse utan att ta droger L...



(((kram)))

peter

skriven
#7: suzanne

Jättehäftigt! Jag blir alldeles varm och glad och tårögd för det är så fint... det här är verkligen ett budskap att föra vidare. Kram till er alla på Våga Va...

skriven
#8: peter

Javisst är hopp verkligen något att ge bort... "för vi kan ju bara behålla det vi fått genom att ge bort det"... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :