Vår hemsida...

... är borta... helt väck.

När jag ska gå in på sidan får jag ett felmeddelande... på engelska *suck*... bra träning eftersom jag snart... mycket snart ska läsa en bok skriven på engelska som ingår i min utbildning... det känns lite som om jag går en internationell utbildning *L*...

... till nu då... när jag ska läsa ett engelskt felmeddelande på datorn... då slår verkligheten till... engelska är inte längre mitt modersmål... detta är vad som möter mig när jag ska gå in på vår hemsida...

Forbidden

You don't have permission to access /vagava on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

... jaha... forbidden hajar jag... error är heller inga problem... men sånt som... a 403... ja där tar det slut... jag fattar att jag inte har tillgång till min hemsida... vidare så förstår jag ungefär varför jag inte kommer in... men jag har fan ingen aning om hur jag ska fixa problemet... *suck*... inte en susning... så min lösning på detta problemet kommer att bli... en bön... då kanske datorproblemet löser sig av sig själv... sådana här problem brukar göra det... ibland... jag ska be om hjälp nu...


... av GUD (som jag nu valt att uppfatta honom)...

... under tiden kan jag ju alltid roa mig med...


... ett parti mulle...

Kommentera inlägget här :