värsta datorn...

... släpar jag med mig på planet. helt i onödan... det bara strular och krånglar när jag ska använda den... det kostar pengar... och att betala med visa ska ju funka men jag fixade inte det... ... man kan ju fråga sig varför jag släpade med mig min dator på flyget till stockholm... ... jag tänkte att jag skulle blogga när jag väntade på planet och bussen... lite sysselsättning... direktrapport från verkligheten... med bilder för jag har inte fått grepp på hur jag får in bilder när jag bloggar från min telefon... ... vilket jag gör nu... mindre krångel... jag kapitulerade... skitskönt... ... oj nu måste jag dra till bussen... som ska ta mig till tullskolan i norrtälje... för en föreäsning... jag får be om att återkomma... ja just det... hehe... jag sprang i morse med... ler... besatt???? jag?????

Kommentera inlägget här :