Bollen är rund...

... brukar man ju säga.

Rackarns vad spännande det blev idag... och jag tackar för att ett maltetiskt knä styrde den väldigt mycket runda bollen i eget mål... herregud vilket anticlimax det hade kunnat bli annars... fotboll är fan viktiga grejer som berör på djupet... och inte var det slut på min fotbollskväll efter den matchen heller... nä jag har precis kollat färdigt på Albanien - Danmark... och det bjöds på väldig dramatik i den matchen också... 1 - 1 slutade det... hua hua...

... ja, jag gillar fotboll... och tycker att det är väldigt spännande att se om vårt svenska landslag kan ta sig till ytterliggare ett VM i fotboll... det hade ju varit helt fantastiskt... fotboll är världens största sport... och Sverige är ett pyttelitet land... och våra framgångar i fotboll är ju i det närmaste helt overkliga... ja... heja heja...


... Sverige friskt humör...


Kommentarer :

#1: NA PD

Ikväll var jag ingen stolt svensk..

Fylld av skam!

skriven
#2: peter

Nja det var ju ingen höjdarmatch... men det var ju spännande... och va fan... vi vann ju L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :