fan...

... jag blir bara arg. en liten jävla pinne sabbade mitt humör... så jag fattar att det nog handlar om något annat än min pekpinne till telefonen... irriterande... javisst... men ingen katastrof... så det visar mig att jag är trött... och att det börjar bli lååååång tid i bilen nu... jaja... sånt är livet. Känner att min ilska försvann nu när jag skrev om den här... vi har bara 35 mil kvar av 100 mil... skönt... ler... tur att jag sitter i en bil med vänner... ni vet sådana människor som inte höjer så mycket på ögonbrynen för att jag får ett litet... utbrott öven en tappad pinne... eller så märkte de inte det... för jag kände mig mer arg än vad som syntes... ja skillnaden var stor... ... en pinne... hallå... va fan är en bal på slottet?

Kommentarer :

#1: Bekele

Får ju skriva nåt här så du inte blir allt för ängslig...

skriven
#2: peter

Tack... nu kommer ju springeriet igång också för mig... ska ta på mig träningsbrallorna NU och dra iväg en runda (den lååååånga L)...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :