Mitt i natten...

... känns det som.

Jag är inte riktigt van att gå upp så här tidigt... och det känns lite som om det är vinter... det är ju alldeles becksvart ute... jag hade vissa planer på att börja denna dagen med en runda i skogen men det är ju inte direkt någon elljusslinga jag kubbar på... nä här ute på landet är det mörkt på natten... det enda ljus som finns då står månen för... och en mulen dag i november innan den första snön har kommit ser du ingenting... och jag menar verkligen ingenting... jag gick ut till "stora vägen" (alla asfaltsvägar är STORA här ute) för att få skjuts till jobbet när jag precis hade flyttat hit... och hade ingen ficklampa...


... jag såg absolut ingenting... inte ens handen framför mig... bokstavligt talat...

... så att dra iväg ut på en springeri-runda nu går inte... och så får det vara... nu fick jag ju tid att slänga iväg en blogg innan vi drar iväg till Kramfors... först ska vi till Grimslövs Folkhögskola för leffe har en föreläsning inbokad där... lite skoj att åka iväg tillsammans till en förläsning... det var inte igår... i början av vårt VågaVa-äventyr så körde vi alla föreläsningar tillsammans... första föreläsningen så stod vi där och stammade... fick väl ihop en kvart tillsammans... *L*... hehe... det har hänt grejer... nu kan vi lätt hålla på i mååååånga lååååånga timmar... ensamma... ja herregud vilken skillnad.

Kanske får jag iväg någon litet mobilbloggning på resan annars så fär ni som läser min blogg ha det allra allra bäst... nu ska jag packa ner lite prylar... kalsonger och en tandborste... och en hel del kläder att välja mellan... fåfängan tar plats *L*... mycket plats... mina polare kommer väl som vanligt att undra om jag ska vara borta i ett halvår... och skaka på huvudet... men va fan... jag packar ner springgrejorna fall i fall... ojoj... nu måste jag skynda mig...

Kommentarer :

#1: Bekele

Den lilla "springrundan" kan du ju göra inomhus.. ;)

skriven
#2: Anonym

nu var du inte så ödmjuk... ler...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :