Nätdejting...

... är större än porr läste jag i blaskan nyss.

Ibland så får jag för mig att nätdejting mest handlar om porr... jag har tydligen helt missuppfattat hela prylen... men eftersom jag har ett flertal polare som håller på att dejta på nätet så är det inte så svårt att tro att nätdejting handlar om just porr... för så går snacket... snabba intensiva träffar IRL... väldigt intensiva...

... jag påstår verkligen inte att all nätdejting handlar om porr... tack och lov eftersom jag tror på kärleken... men är det möjligt att begreppen har en liten tendens att flyta in i varandra... att skiljelinjen mellan nätdejting och porr kan vara en aning luddig?

Kommentarer :

#1: Mia 31

Kommer du ihåg mig från AB-chatten? ;)

skriven
#2: peter

hehehe... den historien drar jag på mina föreläsningar fortfarande... och du ska veta att det drar ner en och annan skrattsalva fortfarande...



... snacka om att jag blev lurad... hehehe...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :