Orkar fan inte...

... vara trött längre.

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Jag lovar att jag ska påminna dig om det här med att vara sjuk, trött på att vara trött. Dvs om du någon gång i framtiden förringar någons "icke hälsa" eller påpekar att vi väljer hur vi vill må i det stora hela. Trots att jag är "lite elak" nu så önskar jag att du ska krya på dig. Och givetvis ska du komma ihåg att tänka på alla som inte har det så lätt där det förmodligen inte går över så småningom. Ha en bra ledig helg å stor kram

skriven
#2: peter

Hehe... ja så kan man ju se på det L... vill ändå påstå att jag även nu har ett val utifrån de förutsättningar som råder just nu... det är skitjobbigt att vara orkeslös... men det enda jag kan göra åt det är att acceptera den verklighet som den visar sig just nu...



... och genast... ja omedelbart påbörjas en förändring... kanske är det GUD... kanske är det LIVET... det enda jag vet är att det är MIN sanning...



... å Eva... tack...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :