Tavlor...

... har jag gjort många i mina dagar.

Men då är det inte precis sådana här tavlor som jag menar... nä... och jag behöver inte springa ifrån mig själv längre heller... det är sååååå himla skönt att slippa fly... idag är jag fri och kan göra helt andra tavlor...


... jag tror ni förstår vad jag menar... eller hur?

Tur att det finns ett botemedel för såna som mig... så att jag också kan tillfriskna... för det finns inga hopplösa fall... det fanns ett program för mig också... ett 12-stegs program som jag kan använda mig av i ALLA mina angelägenheter... ta bara detta att när jag spelade in denna filmen hade jag ett litet problem med mina... 


... tänder...



... det har jag inte längre...


Kommentarer :

#1: suzanne

Jaaaa, SKÖÖÖNT att slippa fly! med 12 steg, stannar jag kvar...och är aldrig mera ensam!

skriven
#2: peter

Ja de 12-stegen är verkligen en nyckel till ett helt nytt liv... tillsammans med en kärleksfull gemenskap är allt... precis allt möjligt... tack för att just du är med på resan...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

mmmm vackraste mannen=o)) <3

skriven
#4: peter

Tack...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :