teater...

... killen. nja nu vill ja väl inte kalla mig själv för teaterkillen... men fakta är att jag har spelat teater idag... eller rättere sagt varit med och framfört en teater med en... riktig... teaterkille. han var riiiiiiktigt teaterteatrig... det ar bara att hänga på... jag satt på en stol och sa... ja... ja... ja... ler... och det blev skitbra... lite flippat att stå på en scen utan att stå i centrum... ... inget som jag är sååååå van vid. vi var på ett möte i en stuga ute i skogen igår... och det var massor av människor där... och hela rummet fylldes av glädje och kärlek... ja man kunde nästan ta på känslan... håret reser sig på mina armar när jag tänker på det... en NA-MÖTE... ja jävlar vilken power det kan bli när många vill väl... ... som vår skolgrupp... helt fantastiskt vilken kraft det är i en grupp som vill utvecklas i en kärleksfull riktning... och där medlemmarna vågar känna tillit... woow... ... nu sitter jag i bilen... bara... 100 mil kvar... sen är jag hemma...

Kommentera inlägget här :