Äta nötter utan tänder...

... är inget för amatörer.

Men jag har en vän som är en sann anhängare till att ta del lösningen istället för problemet... och jag har nu lärt mig att inte ens nötter är ett problem för den som är lite fyndig...


... här ser hur det går till att käka nötter när man inte har några tänder i munnen.

Ja det var en liten rapport från verkligheten i min omedelbara närhet i landet Sverige en dag i April... och personligen så är jag tacksam för att jag tog mig mod att fixa till mina egna tänder... samtidigt som jag är lite orolig för en operation som min tand-doktor ska göra i min mun efter sommaren... han ska visst lyfta upp lite tandkött längst bak i min mun så att jag ska kunna komma åt att göra rent ordentligt.

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Ja du, hon e bonnförnuftig och klok vår vän. Kram

skriven
#2: peter

Jag håller med dig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :